E-lugeri uuendamine

Huvitav küsimustik insta maastikult

 Mulle jäi silma selline huvitav küsimustik instast ja mõtlesin, et vastaks ja aasta pärast vaataks, kas on samad vastused või on midagi vahe peal muutunud. 

Hakkame siis peale :) 

1. Lemmik raamat?

Ma ei tea, kas mul on üht konkreetset raamatut, mida ma saaks pidada lemmikuks. Mul on neid hunnik! Kindlasti Terzani raamatud meeldivad mulle kõik ja ma loen vahete vahel paar lehte nii ühest, kui teisest raamatust. Prantuse valgustusajastu kirjanikude teosed... Hargla Melchiorite lood. No, ei ole üht kindlat lemmikut. Isegi zhanri pole. 

2. Lemmik luuletus? 

Aga mulle, häbi tunnistada, ei meeldi poeesia ... Vist? Või kui aus olla, siis loen sõbranna kirjutatud luuletusi. Ta on päris tubli :) 

3. Lemmik autor? 

Terzani! 

4. Viimane raamat mida lugesin? 

Siiani loen "Teams of Rivals. The political genius of Abrahalm Lincoln" D. K Goodwin

5. Viimane raamat, mis nutma pani? 

Huvitav küsimus. Vist "Elu õpilane" Alma Tederilt. 

6. Pikim raamat, mida oled lugenud? 

"Blokaad I-III" A. Tsakovski

7. Lemmik raamatu tegelane? 

Ei ole. 

8. Lemmik raamatu zanr? 

Ka see puudub. Loen seinast seina, see mis parasjagu lugemishimu tekitab selle ma ka läbi loen. Võib olla armastusromaan, kriminull, ajalooline romaan, ulme või autobiograafia... 

9. Võta ette juhtuv raamat ja ava lehekülg 65, kirjuta esimene fraas sealt.

"The problem is motivating postholiday spent-out parents to reach down for the price of yet another plaything for their already toy-glutted cildren."

10. Üks või mitu raamatut korraga? 

Ma loen mitut raamatut korraga. Nüüd kuulan ka audioraamatuid ka.  

11. Kas kasutad järjehoidjat? 

Ei. Mul on mingi hunnik igasuguseid tshekke, kehtetuid vouchereid ja hunnik kasutatud pileteid, mis mulle raamatu vahele poevad. 

12. Kõige hullem, raamat mida oled lugenud? 

See on nii suhteline küsimus. Mulle näiteks ei meeldinud väga Montefiore Romanovide ajalugu. Kokku pakitud ja kinni pigistatud ilusate kaante vahel. Väga mehaaniline stiil. Läbi ma ta lugesin, kuid suure vaevaga. 

13. Kus sa loed tavaliselt? 

Ikka kodus diivani või voodis lesides.

14. Oled raamatut ostnud lihtsalt ilusa kaane pärast? 

Ooo jaaa! Päris mitu korda! Mõnikord olen ka ämbrisse astunud. Aga õnneks on alati keegi kellele meeldib ja siis edasi anda see raamat. 

15. Raamat, mis valmistas pettumuse? 

Montefiore Romanovide elulugu. Ja siis ka "Härrasmees Moskvas" ei olnud minu teema. Mu isa naine kiitis taevani, mu sõbranna kiitis ... Mina lugesin ja suure vaevaga sain selle läbi ja mõtlesin tükk aega, et mis mul viga on? 

16. Loed raamatuid originaalkeeles? 

Ikka, kui keelt valdan. Inglise, itaalia, hispaania keeltega saan väga hästi hakkama. Vene keeles ka loen suure vaevaga. Proovisin prantsuse keelt ka, aga sellega läheb veel aega. Slovaki keelt ka pusin lugeda. 

17. Kui sa oleks raamat, milline raamat sa oleks? 

Eh! Ma rändaks ühest raamatust teise! 

18. Lemmik müüt või legend? 

Hetkel nagu ei tule miskit meelde. Täiendan hiljem :)

19. Suurim kahju, mis te raamat saanud on? 

Noh, mu väike õde nätsutas ühe raamatu ära nii, et see nägi välja nagu oleks kutsikas seda söönud. Ja mõned raamatud mu ema põletas ära ... 

20. Kuidas kujunes sul huvi raamatu lugemise vastu? 

Sellest võid lugeda mu blogipostituses.

21. Zhanr, mis sulle ei meeldi? 

Polegi, loen tujude järgi. Üks päev meeldib, teisel päeval mitte. Ma ei ütle kunagi, et ma seda või toda zhanri ei loe. Nagu üteldakse "never say never". 

22. Ülehinnatud raamat? 

No, nüüd kindlasti hurjutatakse. Harry Potteri saaga ! :D
V
õib olla järgmisel aastal muudan meelt! 

23. Ülehinnatud autor? 

No ma ei tea, kas on kedagi? 

24. Kuulad muusikat, kui loed? 

Mõnikord ikka. See oleneb zhanrist, aga üldjuhul meloodilist trance´i või klaveri muusikat. 



Kommentaarid