E-lugeri uuendamine

Kuna viimasel ajal on ette tulnud palju liikumist, siis otsustasin ikkagi e-lugeri peale üle minna. Ühte 600 leheküljelist kobakat on päris raske endale selja- või käekotti sokutada. 
Uurimistööd tegin päris mitu kuud enne kui tuli ostuotsus. 
E-lugerite valik marketi on päris suureks kasvanud. Esimene e-lugeri kogemus oli mul aastast 2011, kui soetasin endale Kindle'i sõprade soovitusel. Aga kuna tol ajal elasin Bologna kesklinnas, kus pearaamatukogu oli jalutuskäigu kaugusel, siis Kindle'i kasutus jäi üürikeseks. Paberraamatud on paremad ja ma eelistan neid. 
Eelmisel aastal hakkasin uuesti mõtlema e-lugerite peale, esiteks sest kõiki raamatuid ei ole vaja koju kokku osta, mu abikaasa müüks need niikuinii maha, teiseks sest nüüd raamatukogudest saab e-raamatuid laenutada, mis teeb e-lugeri omamise atraktiivsemaks, kolmas punkt on mugavus kanda kaasas mitut raamatut vähese kaaluga. 
Alustasin otsinguid, Kindle ja Kobo on kõige tuntumad hetkel. Aga leidub ka muid valikuid nagu näiteks Pocketbook, Nook, Onyx Meebook. 
Kõige enam analüüsitakse ( või ka promotakse ) Kindle'i erinevaid mudeleid, kui kõige etemaid hetkel. Olen nõus Kindle on stiilis palju muutuseid teinud ja näevad kenamad välja, aga Kindle'iga on üks jama - raamatuid saad ainult Amazonist laadida. Kui mingit muud e-raamatud vormi kasutada, siis tuleb kasutada calibret või muud aplikatsiooni, et raamatut Kindle'ile vastavaks formaadis muuta. 
Lugesin arvamusi nii kasutajate kui tehniliste testerite omasid ning minu otsus jäi Kobo Libra 2 peale. Hind oli veidi krõbe, isegi kui ostsin selle endale allahindlusega, tundus see kallis. Siin kohal tegin väikese kalkulatsiooni, palju raamatuid ma umbes aasta jooksul loen ja palju ma raha kulutan raamatute peale, mida ma niikuinii edasi müüks. Teine mõte, mis mind haaras oli, kas ma loeksin rohkem, kui mul e-luger oleks? 
Mõeldud, tehtud, uuritud. Kobo Libra 2 mul koju tuli. 
Mis mulle meeldib? Mugav. Ilus. Suur, aga piisavalt väike, et seda oma pisikesse käekotti mahutada. Valge! Jah, ma otsustasin et aitab mustadest vidinatest, tahan heledaid värve. 
Väga hea ekraaniga. Valgus reguleeritav. Kuigi ma mõtlesin, et tühja sest valguse reguleerimisest, aga kasutades sain aru, et on väga uhke asi. 
Kobo pakub ka audioraamatute tuge. Seda pole ma veel proovinud. Audioraamatuid kuulan ma otse libby appist, mille hiljuti avastasin. 
Mis mulle meeldib Kobo juures on see, et sinna saab laadida raamatukogu raamatuid ja muudelt lehekülgedelt ostetud raamatud. Kui ikka Kobost head hinnad puuduvad, saab minna muudele lehekülgedele shoppama. 
Siiani olen lugenud Kobos 3 raamatut 4 päevaga. Esiteks sari, mida ma loen Nadine Mutaselt, on päris huvitav ja teine põhjus on ehk see, et mul vaja ROI välja teenida, sest kallis lõbu. Eks see maania on mul mu ametist pärit 😂

Ühesõnaga kokkuvõtvalt olen oma ostuga mega-mega rahul! Tere tulemast Kobo minu raamatu maailma. 😊
Kuna Libra on väga uus tulnukas, pole ma veel raatsinud kaitsekilet maha tõmmata! 🤗
Uudistan talle rüü ka selga, siis kindlam tunne teda kaasas kanda. 
Pildil on mu praegusel hetkel käsil olev raamat "Gideon the Ninth" Tamsyn Muirilt. 


Kommentaarid