E-lugeri uuendamine

Mu vend Domineeriva Värvi II-st osast

 Minu jaoks oli raamatu teine osa meeldivam lugemine. Clay võeti Cordevia käest ära ja ei olnud enam ihaldamisjuttu nii väga. Seekord tundsin ainult korra, et ei loe enam edasi.

 Mulle meeldis algus. Seal autor kirjeldas baasis toimunut, millest ma tahtsingi lugeda. Alec osutus ka väga huvitavaks tegelaseks. Alec suutis isegi Cordeviale andestada, et too esimeses osas teda kaelast hammustas. See nõuab karakterit alles! Üks parimaid hetki oli minu jaoks see, kuidas Alrick Cordevia juurde hakkas tulema ning põimis oma käed tema ümber. Väga armas! Alrick oli üleüldse vahva tegelane: kuidas ta moonduda tahtis kogu aeg ja siis leidis tee oma vanemate juurde. Nediiside rünnaku algus oli samuti huvitav, sest kõik oli tühi ja me ei teadnud, mis toimub. Larry oli samuti pull tegelane. Mulle meeldis väga Larry ja Cordevia seik kuniks selgus, et Clay pidi seda kõike jälgima. See oli kurb.

 Mis tekitas minus tunde, et ma panen raamatu kinni ja ei ava seda enam kunagi, oli see, kuidas Cordevia sõbranna avaldas talle järsku armastust. Ma saan aru Bevisest või mis ta nimi oli, sest Cordevia seletas, et nad on paari mänginud ja Bevis rääkis Annabeliga ning nii edasi. Aga Deanna tuli minu jaoks nagu välk selgest taevast. Sest mulle jäi mulje, et nad on Aleciga teineteisesse kiindunud. Mis oleks samuti olnud vahva ja tore. Kerge pettumuse põhjustas mulle nediiside rünnaku tulemus. Ma lootsin, et Cordevia või Alrick tulevad mingi väga kavala plaani peale, kuidas nad uuesti merre upitada või päikese käes ära kõrvetada, aga nad kõigest kardavad Cordeviat. Õudsad mereelukad, keda kõik teepiad kardavad, kardavad kõigest inimest. Väga antiklimaatiline.

Kolmandat osa loen sellepärast, et mulle laias laastus meeldis teine osa. Autor kirjeldas olukorda ja teisi karaktereid sedavõrd palju, et väga hea lugemine oli, kui Deannast üle sain. Järgmises osas soovin teada, kas Cordevia esitas Clayle õige küsimuse või mitte, kas Annabel leidis uusi baase kuskilt ja millisteks nende inimeste elud on kujunenud.



Kommentaarid