E-lugeri uuendamine

"Tume vesi" Robert Bryndza

 Jätkan jõudsalt Erika Fosteri lainel, lugedes läbi kolmanda osa sarjast. Nüüd muidugi mõtlen, et vaja need teised kolm osa ka ära osta, et seeria ilusti komplekteerida. Neljanda osa leidsin martinus.sk lehel inglise keelsena. Väga hea! Aga mida pole on viies ja kuues osa. Otsin, mis ma otsin, ei leia! 
Peab siis ikka endale sinna Itaaliasse tellima, sest IBS.IT saidil on need raamatud täitsa olemas. Kuna me ikka siin loodame (ja vist juba ka oleme jõudnud palvetamise faasi), et me saame Itaaliasse minna varsti, siis väga ei taha riskida raamatute Slovakkiasse tellimisega. 
Kuigi ma väga igatsen itaalia keeles lugemist. 

Nüüd siis raamatust endast vähekene. Erika Foster, megaäge badass naisdetektiiv asub järjekordset mõrva uurima, kui leiab lapse skeletoni järve põhjast. 
Möödunud on 26 aastat. Juhtum oli juba kinni pandud "lahendamatuna", kuna laipa ei leitud kusagilt. Nüüd Erika palub oma endiselt ülemuselt Marsh'lt, et ta räägiks uue supervisoriga. Ta tahab seda juhtumit endale. Ta tahab teada, kes on sellise julma teoga hakkama saanud. 
Seekordses osas Erika oli järjekindel ja tema suhtmine "ma lahendan selle ära" ei olnud teps mitte kadunud. Kuid, mis mulle meeldis, ta oli vähem matšo! Või noh, mitte selline mehelik "ma teen kõik, mis vaja ka seljataga, kuna ma tahan lahendust leida". Pigem oli ta rahulikum ja mitte nii keevavereline, kui kahes esimeses osas. Väga meeldiv. Eks iga veaga tegelased õpivad. Bryndza on selle nii hästi raamatutesse sisse pannud. Müts maha!  
Seekordses osas saame ka natukene aimu Erika perest Slovakkias. Ta õde Lenka tuleb oma 3 lapsega talle külla Londonisse. 
Samuti Erikal tekib romanss. Tundus algul, et ta on nagu jäätükk, aga kolmandas osas sulab. 
Põhimõtteliselt. Kolmas osa on siiani mu lemmik Fosteri saagast.

Bryndza raamatut on saadaval ka eesti keeles. Kui sa ei ole veel ja krimkad huvitavad, soovitan :) 



Kommentaarid