E-lugeri uuendamine

Mitu raamatut sa kuu jooksul loed?

Instagramis uudistades erinevaid bookstagrammereid ( on vist õige sõna ) jäid silma ägedad postitused, kui palju keegi ja mida kuu jooksul ära loeb. 
Ma olen selline hektiline lugeja, et ma väga polegi enda puhul sellele tähelepanu pöörata viitsinud. Nüüd vist lõi mingi kadeduseuss sisse, nähes ühte bookstagrammerit kuulutamas, et luges Märtsis 12 raamatut. Keegi postitas ka 10 raamatut. Ma siis vaatasin oma kuut raamatut ja mõtlesin, et jama värk, kuidagi vähe loetud! Peaks nagu rohkem jõudma. Siis hakkasin endaga sisemiselt vaidlema ja mõtlema, kust leiaks aja, et rohkem lugeda. No tõesti! Iga kuu tuleb uusi raamatuid välja ja megaägedad raamatugrammerid ka kiidavad takka, siis tekib ju ahastus, et no kuidas ei saa loetud rohkem. 
Siis juurdlesin, et see ei pea ju töö olema. Ikka peab meeldima. Aga jama värk on, et aeg lendab kuidagi nii kiirelt käest ära ja ma ei saa aru kuhu. Kas ma siis löön kuskil aega laiaks mõttetult?  
Noh vast tõesti see facebook on üks koht, kuhu ma oma aja kindlasti hakkama panen! 
Aga seal on ju ka jälle need blogijad, kes kirjutavad ja soovitavad! Mul on vaja kursis olla asjadega, kes mida jälle loeb ja mis oleks huvitav. Goodreads's istun ka palju. Instagram ka. 
Ei saa üle ega ümber sotsiaalmeediata :D
Ahjaaa.. Muidugi on vaja olla kursis ka viimaste telesarjadega Netflixis. Sinna see aeg mul lendabki!

Ja pärast väikest virinat, mu loetud raamatute list Märtsikuus: 

"The Girl in the ice" Roberto Bryndza

"Night Stalker" Robert Bryndza

"The once and the future witches" Alix E. Harrow 

"The girl with 7 names" Hyenseo Lee 

"Life 3.0" Max Tegmark

"The age of surveillance capitalism" Shoshana Zuboff 

 







Kommentaarid