E-lugeri uuendamine

Mis on Teie õnn?

Täna on reede. Mu lemmikpäev, sest nädalvahtusel tavaliselt ma loen ja on aega lugemiseks. Käin väljas jalutamas, raamat käes ja loen ka väljas. Sest siis on lihtsalt rohkem aega. Või tgelikult nii olen ma oma hetked seadistanud. 
Täna olen ma, aga ekstraõnnelik. Miks? Väga naljakas, aga seepärast et ma sain oma raamatupaki kätte. Ma ootasin õhinaga Robert Bryndza raamatuid ja ka Holly Jacksoni teost, mida instamaailmas palju reklaamitakse. Kuna see raamat ei olnud laos saadaval, pidi Martinus.sk selle tellima väljaspoolt ja näitas mulle raamatute saabumist alles järgmiseks nädalaks. Ma olin suht pettunud. AGA siis juhtus IME! Kiirelt saadi Jacksoni raamat ka komplekti, ehk leiti laost, ja sain kiirelt paki kätte. Tellimuse esitasin Teisipäeval ja kannatusega oli mul täpselt nii nagu seda polekski. Minu tänane reede on maksimum rõõmus! 
Nüüd panin ma need siia endale töölauale, enda juurde. Vaatan neid ja unistan juba õhtust! 
Ma olen imelik, eksju? Aga see on mu rõõmuhetk! Päike ka paistab! 
Kogu selles koroonamöllus ja vaktsiini segaduses on mul ülimalt hea meel, et ma saan end raamatumaailma peita ja seal istuda. Tegelastega mööda fantaasiamaailma rännata ja lugedes nautida ka head kohvi, teed või veini. Täna peakski vist lausa veinipudeli avama ja tähistama. 
Kindasti soovin ma ka tänada toda päeva, mil otsustasin teha instagramis lehe "MaagilineRaamat", seal mul ongi ainult raamatud ja jälgin ainult raamatutega seostuvaid profiile. 
Megatoredaid bookstagrammereid olen sealt leidnud. See on lihtsalt nii ilus kogukond! Aitäh ka teile, et olemas olete ja loetuid raamatuid soovitate. 
Minu tänane fiiling on nagu laulus "Happy" Pharrell Williamsilt. 
Soovin kõigile ilusat ja päikseliselt positiivset Reedet. 



 

Kommentaarid