E-lugeri uuendamine

Elisabeth George´i krimka

 Elisabeth Georgi krimka avastasin ma Tais. Kummaline lugu selle raamatuga. Ostsin ta kasutatud raamatute poest Bangkokis. Kuna mul tuli tahtmine, midagi lugeda. Mu abikaasa küsis, et mis ma selle kobakaga peale hakkan. See raamat on nii raske ja ma saan niikuinii trahvi ka veel. Meid ootas ees lend bangkok Airwaysiga Chiang Maisse ja ta pabistas. Ma muidugi ütlesin, et ma hoian raamatut enda käes ja teesklen lugemist. Mitte kordagi pole mul palutud raamat käest panna või trhavi saanud, sest mul on 1 kg-ne raamat minuga kaasas ( ptüi-ptüi-ptüi, sülitasin üle parema õla ka praegu, näitlikult siis, eks.)
Iga tahes terve 2 nädalase reisi ma seda raamatut endaga kaasas tarisin, sest mul oli vaja lugeda ja teada saada, mis järgmisena juhtub. Tegelased olid ka väga hästi välja töötatud, dialoogid mõnusad lugeda. Ühesõnaga selline raamat, mida loed ja no ei saa käest pandud. 
Mina siis kolasin Tais sellega ringi. Päeval müttasime abikaasaga linnas ja uudistasime turistikaid ning õhtul enne magama minemist istusin ma ninapidi raamatus ja lugesin. 
Ma pidin teada saama, kas oli suitsiid või mitte Iani surm ja kes ta siis ära tappis ning miks. 
Seal oli põimitud dektektiivi Isabelle Ardery eraelu tööga. Kuidas inimlik eksimine võib kogu uurimisele panna põntsu. Muidugi perele ei anna tulemus asu ja palutakse juhtum uuesti üle vaadata. Pere ei ole veendunud, et see oli suitsiid. 
Juhtum avataksegi uuesti ja hakatakse uurima asja. Avastatakse sündmuste muster, mis pöörab kõik peapeale. 
Väga hea lugemine sügisesse õhtusse .Pea 600 leheline raamat saab loetud lennukiirusel. 

Lugesin selle inglise keeles, ma ei teagi, kas ta ka eesti keelde on tõlgitud. Rahvaraamatust leidsin ainult inglise keelse variandi. 




Kommentaarid