E-lugeri uuendamine

Minu lugemis nurgake

 Täna lõpuks sain head uudised ja võin haiguslehe lõpetada ning jälle tööle asuda. Juhhu! Lõpp küpsetamisel ja abikaasa nuumamisel ning toa ümberkorraldamises! 
Kahjuks tuli ette sündmus, mis võttis ka lugemisisu täitsa ära. Üritasin, mis ma üritasin ei tulnud see kuidagi tagasi. Nüüd vaiksel, tänu Abraham Lincolni eluloo lugemisele, tundub et jälle suudan lugeda. Kindlasti on oma roll siin mängida ka Audiable aplikatsioonil. Iga tahes, mul on ülihea meel, et ma vaikselt lugemislainele tagasi pöördumas olen. 



Täna poes jäi silma see potiltaim. Ostsin ära. Millegi pärast inspireeris ta mind korrastama oma pisikest nurgakest, kuhu ma niigi oma lugemata raamatud kogun virna ja tegingi sellest omale lugemisnurgake. Naljakas, et see nurk on mul kohe televusseri kõrval, mida ma kasutan mõnikord Netflixi passimiseks. TV-d ja uudiseid ma vaatan üliharva. Vaim jääb tervemaks. 
Iga tahes. Ma nüüd üritan seda oma pisikest nurgakest endal edasi arendada. Võib-olla ka etem koht leida, kui praegune. Aga praegu mulle siin meeldib. Istun hommikul maha, võtan oma tassi espressot siia ja loen. Homme proovin. Praegu mõttena tundub küll megakihvt ja insireeriv. 

Kuidas teil on? Loete igal pool või on teilgi oma spetsiaalne lemmik koht välja kujunenud, kuhu kuhjate lugemata raamatu virnad ja istute lugema? 
Mu isa näiteks on endale lausa raamatukogu koju ehitanud! See lihtsalt näeb nii megahea välja. Ma üks päev tahaks ka oma kodus teha toa, mis oleks täidetud ainult raamatutega. Eks kõik tuleb ajaga. Praegu olen rahul oma pisikese nurgakesega! :) 


Kommentaarid