E-lugeri uuendamine

Mida tähendab "ma armastan liiga palju"

Kuna raamatupoes oli käimas allahindlus 2 in 1, oli mul vaja see ära kasutada. Ja nii ma Robin Norwoodi raamatu, "Naised, kes armastavad liiga palju", otsa sattusingi. 
Mulle meeldib aru saada, miks me käitume nii nagu me käitume ja millest see tuleb. Seetõttu see raamat mind ka tõmbas. 
Küsimus, kes või mis on armastus, vastust sa sealt ei leia. Küll aga leiad palju erinevaid naiste lugusi, kes on olnud suhtes, mis on kujunenud vägivaldseks või siis on neid maha jäetud ja neile on jäänud hinge piin. Lugu naistest, kes armuvad valedesse meestesse. Nendest naistest kes kordavad oma vanemate mustreid seda tähelepanemata. 
Kas armastus peaks olema valus ja peaks meid kannatama panema? Sellele küsimusele vastab Norwood oma raamatus. 

Mis ma sellest raamatust arvan? Eneseabi õpik ta nüüd pole. Lood kipuvad korduma. Samas hea ladus lugeda. Norwood on analüüsinud põhjusi, miks naistel on vajadus armuda valedel põhjustel. See mulle meeldis. Tagasivaade nende minevikku, leides mustreid ja käitumismalle, mida üha uuesti korrati. Naistel on kombeks ära joosta probleemide eest ja mõtelda, et mina nii ei tee kuidas tegi mu ema. Ja nii siis lärtsti me ämbrisse astumegi.  
Mustrit on raske murda. Selleks, et seda teha on vaja mõista, seda ütleb ka Norwood oma raamatus. Selleks, et mõista on vaja rääkida. Kuulata. On vaja oskust olla iseendaga. Ennast peab armastama ja ausatama, enne kui suhte lood. Nii ta ütleb. 

Hea meel, et see raamat on saadaval ka Rahva Raamatus eesti keelsena. 





 

Kommentaarid